مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-20اقتصادي

آبگرمکن توربو بوتان؛ نسل جدید آبگرمکن های بوتان


گروه صنعتی بوتان، پس از گذشت سال ها صادرات موفق آبگرمکن دیواری به کشورهای هلند، ایتالیا، انگلستان، تاجیکستان، ازبکستان و غیره که توسط برندهای معتبر خارجی همچون اینوویتا، - ایمرگارس و بکسی به شرکت بوتان سفارش داده می شدند؛ در سال 1397 تصمیم گرفت تا این آبگرمکن های صادراتی را تحت مدل BX به بازار عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بوتان شاپ، با توجه به استقبال زیاد مصرف کنندگان از این سری آبگرمکن ها، بوتان بازطراحی این محصول را با توجه به آب و هوای ایران در دستور کار خود قرار داد و همین امر در سال 1399 باعث تولد نسل چهارم آبگرمکن بوتان شد.

این نسل از آبگرمکن های بوتان با نام توربو شناخته می شود که در ادامه توضیح بیشتری درباره آن ارائه خواهد شد.

با آبگرمکن توربو بوتان بیشتر آشنا شوید آبگرمکن توربو بوتان در ابتدا در سایز 18 لیتری در دو مدل شمعک دائم (B4118 Turbo) و جرقه زن (B4218i Turbo) تولید شد.

بعد از گذشت چند ماه از تولید این دو محصول سایز 15 لیتری آن نیز با دو مدل شمعک دار (B4115 Turbo) و جرقه زن (B4215 Turbo) به بازار عرضه شد.

از مزایای این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1.

این سری از آبگرمکن بوتان دارای طراحی منحصر به فرد و جدیدی در مبدل آن است، به طوری که مبدل این دستگاه مجهز به سیستم توربولاتور است که نام این سری از همین مورد گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرمکن توربو بوتان؛ نسل جدید آبگرمکن های بوتان

آبگرمکن توربو بوتان؛ نسل جدید آبگرمکن های بوتان