مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-20سياسي

امضای 9نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی در نیروگاه تبریز


عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به طرح سوال از وزیر نفت درباره استفاده از مازوت درنیروگاه تبریز و سهند از امضای 9نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی در این نیروگاه ها خبرداد.

- ، روح الله متفکرآزاد در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به طرح سوال از وزیر نفت درباره استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز و سهند اظهار داشت: در هفته گذشته جلسه ای با حضور آقای چگینی مدیرعامل شرکت گاز ایران برگزار کردیم که مطالب مطرح شده در این جلسه قانع کننده نبود.

وی افزود: در این راستا جلسه ای دیگر نیز با حضور آقای اوجی وزیر نفت برگزار کردیم که متأسفانه این جلسه نیز نتیجه ای نداشت و به جمع بندی نرسیدیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکید وزارت نفت بر این است که مصرف گاز افزایش زیادی داشته است و از مصرف روزانه 3 میلیون متر مکعب در سال گذشته، امسال به 5 میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

متفکر آزاد ابراز کرد: همچنین وزارت نفت تاکید دارد که متأسفانه استخراج کافی گاز در دولت قبل انجام نیافته و تشکیلات مورد نظر و سیستم ها بازسازی نشده است لذا مشکل ظرفیت گاز داریم که مجبور هستیم برای اینکه مردم در سرما نمانند از گاز نیروگاه ها کم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 9نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی در نیروگاه تبریز

امضای 9نماینده بر طرح سوال از وزیر نفت بابت مازوت سوزی در نیروگاه تبریز