مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-20حوادث

حریق گسترده در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی خرمدشت، موجب سوختن 5 سالن این شرکت در حریق شد و خسارت گسترده ای را بر جای گذاشت.

- قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: ساعت 15،45 دقیقهٔ امروز آتش سوزی گسترده ای در یکی از واحدهای تولیدی تولید مواد ضدعفونی کننده تحت عنوان آرین پاک واقع در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان رخ داد.

وی ادامه داد: این شرکت 5 سالن داشته که همهٔ سالن های آن دچار حریق شده اند، البته در حال حاضر آتش کاملاً مهار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

مهدیخانی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، نیروهای آتش نشانی قزوین، اقبالیه، تاکستان، خرمدشت، ضیاءآباد، نرجه، ابهر، شهر صنعتی لیا و شهرک حیدریه در محل حادثه جهت اطفای حریق حضور داشتند.

وی افزود: علی رغم این که خسارت مالی سنگینی از این حریق بر جای مانده است، اما خوشبختانه این حادثه فوتی یا مصدوم نداشته است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای اظهارنظر در رابطه با علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده زود است و نیروهای فنی و آتش نشانی از روز آینده برای بازدید به این مکان خواهند آمد و میزان خسارات برآورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان

حریق گسترده در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان