مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-20فرهنگي

رکورد چاپ 8 هزار عنوان کتاب از سوی مؤسسه بوستان کتاب


آیین رونمایی از 150 عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه 10 جلدی آثار علامه طباطبایی(ره) در سالن خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از 150 عنوان کتاب چاپ اول مؤسسه بوستان کتاب و مجموعه 10 جلدی آثار علامه طباطبایی (ره) که در سالن خواجه نصیرالدین طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی (ره) عالم زمان بود و آثار علمی ایشان از آثار ارزشمند جامعه ما بوده است.

وی با اشاره به غنی بودن آثار علامه طباطبایی و قدردانی از بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این آثار مکرر قابل بهره مندی و استفاده است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنتگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه وظیفه اش حمایت و ترویج آثار ارزشمند است و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم با کمک هایی که می توانیم داشته باشیم، انتشارات بوستان کتاب را کمک کرده و تقویت کنیم.

مؤسسه بوستان کتاب با هدف رونق بخشی به فضای فرهنگ اسلامی و تبیین و گسترش خردمندانه وحی و ارزش های انقلاب اسلامی در سال 1361 تأسیس شد و اکنون که بیش از 40 سال از فعالیت آن می گذرد از جنبه های کمی و کیفی، رشد چشم گیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر کشور، جایگاه ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد چاپ 8 هزار عنوان کتاب از سوی مؤسسه بوستان کتاب

رکورد چاپ 8 هزار عنوان کتاب از سوی مؤسسه بوستان کتاب