مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-20سياسي

دستگاههای خدمات رسان چالدران برای مقابله با بحران آماده باشند


فرماندار چالدران بر لزوم آمادگی همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین شهرستانی در مدیریت بحران شهرستان طی روزهای آینده تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران بر لزوم آمادگی همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین شهرستانی در مدیریت بحران شهرستان طی روزهای آینده تاکید کرد.

حسن محمد زاده امروز 29 آبان ماه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی خاص شهرستان به برنامه ریزی های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: انتظار می رود مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسایی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشد.

وی با اعلام اینکه در طول سالجاری (هشت و نیم )کیلومتر از رودخانه های درمعرض خطر سیل لایه روبی شده است، افزود: 1200متر از حریم رودخانه ها نیز آزاد سازی شده است.

وی بر آمادگی همه جانبه مدیران در بحث مدیریت بحران امکانات وتجهیزات وآماده و به روز بودن این امکانات نیز خیلی مهم عنوان کرد و تاکید کرد: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای خدمات رسان چالدران برای مقابله با بحران آماده باشند

دستگاههای خدمات رسان چالدران برای مقابله با بحران آماده باشند