مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-20اقتصادي

معاون اول رییس جمهور چگونه مشکل صف های طولانی توزیع مرغ را حل کرد؟


معاون اول رییس جمهوری بر این باور است تا وقتی میان عرضه و تقاضا تناسب برقرار نشود، بازار رنگ آرامش و ثبات را به خود نخواهد دید.

- معاون اول رییس جمهوری بر این باور است تا وقتی میان عرضه و تقاضا تناسب برقرار نشود، بازار رنگ آرامش و ثبات را به خود نخواهد دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا همین چندی پیش بود که در تعطیلات پایان هفته کشتار مرغ انجام نمی شد و همین امر سبب شده بود که روزهای جمعه مرغ گرم در میادین میوه و تره بار توزیع نشود و به تبع آن مردمی که معمولا خرید مایحتاج خانوار را در ایام پایانی هفته انجام می دادند از کمبود مرغ گلایه داشتند؛ ضمن آن که همین کمبود، عاملی برای افزایش قیمت مرغ بود.

حالا مدتی است که محمد مخبر، معاون اول رییس جمهوری، بر تنظیم بازار تمرکز کرده و با شناسایی خلأها و گلوگاه ها در تلاش است تا حلقه های مفقوده و کاستی ها را از میان بردارد تا چرخه عرضه و تقاضا در مدار صحیح خود قرار گیرد.

مخبر بر این باور است تا وقتی میان عرضه و تقاضا تناسب برقرار نشود، بازار رنگ آرامش و ثبات را به خود نخواهد دید.

همین باعث شد تا در یکی از جلسات ستاد تنظیم بازار که به موضوع کمبود و گرانی مرغ مربوط بود، مخبر که کوله باری از تجربه را در عرصه های مختلف اجرایی و مدیریتی به همراه دارد، دست بر موضوعی گذاشت که نقص و اشکالی اساسی در توزیع مرغ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور چگونه مشکل صف های طولانی توزیع مرغ را حل کرد؟

معاون اول رییس جمهور چگونه مشکل صف های طولانی توزیع مرغ را حل کرد؟