مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-20ورزشي

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند


استاندار گیلان، با اشاره به پایین تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، - ترغیب کنند.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان بر لزوم اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت ها تاکید و تصریح کرد: در وضعیت رنگ بندی آبی و سطح بالای واکسیناسیون، با پرهیز از عادی سازی، نباید عرصه را برای مردم تنگ کنیم بلکه آنان بایستی با نشاط کامل به روند عادی زندگی خود ادامه دهند.

وی به دستور رییس جمهوری مبنی بر لغو شدن محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و با تاکید بر رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمومی حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی افزود: در شهرستان هایی که بیش از 90 درصد مردم واکسینه شده اند، می توان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت دقیق، تماشای مسابقات ورزشی را نیز مدیریت کرد.

استاندار گیلان، با اشاره به پایین تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند