مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 18:052021-11-20اقتصادي

راه های بهبود روند معاملات بورس


کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت بسیاری از سهام بازار به کف تاریخی و نقطه مطلوب ارزندگی برای سرمایه گذاری بلندمدت رسیده است، گفت: پیشنهاد می شود که سهامداران به منظور جلوگیری از ضرر احتمالی خود اقدام به سرمایه گذاری غیرمستقیم و متنوع کردن پرتفوی سرمایه گذاری خود کنند.

- ، عرفان هودی به افت شاخص بورس در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: اکنون برای ارزیابی روند کلی بازار باید برخی از مؤلفه ها مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوان به ارزیابی دقیق تری نسبت به وضعیت فعلی بازار دست پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در دو ماه گذشته و در بیشتر روزهای معاملاتی شاهد خروج پول حقیقی از این بازار بودیم اما از هفته گذشته و تحت تاثیر حمایت هایی که مسوولان از این بازار داشتند، بازار وارد مدار تعادل شد اما دوباره از چند روز گذشته تحت تاثیر نگرانی سهامداران شاهد خروج نقدینگی از این بازار هستیم.

هودی خاطرنشان کرد: سهامداران به صورت هیجانی در حال فروش سهام خود از این بازار هستند و طبیعی است زمانی که بازار سرمایه طی یک سال گذشته تجربه روند نزولی شدیدی را دارد و فقط در برخی از شرایط خاص وارد مدار صعودی شده است، خروج پول از بازار صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های بهبود روند معاملات بورس

راه های بهبود روند معاملات بورس