مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-20سياسي

فرهنگ سازی؛ پیش نیاز سرمایه گذاری برای کتاب


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست با جمعی از ناشران، نویسندگان، کتابداران و فعالان حوزه کتاب گفت: اولین پیش نیاز برای سرمایه گذاری در زمینه کتاب ، - فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در این نشست با بیان اینکه ما نیاز به گسترش فرهنگ کتاب خوانی در جامعه داریم و این نیاز باید تبیین شود و در مردم ضرورت رفع این نیاز ایجاد شود، اظهار کرد: سرمایه گذاری کردن برای کتاب اولین پیش نیاز آن فرهنگ سازی است و اصحاب رسانه در پیوند دادن مردم با کتاب می توانند موثر باشند و من از آنها می خواهم در این زمینه تلاش کنند.

وی گفت: نویسندگان و خالقان آثار فرهنگی و هنری باید تجلیل و تکریم شوند چرا که آنها رهبر فکری جامعه را بر عهده دارند.

اینان باید شناسایی شده و در فضای حقیقی و مجازی و رسانه معرفی شده و از آنها الگوسازی شود و دولت نیز در کمک به انتشار کتاب هایشان و زمینه سازی فروش آثارشان به آنها کمک کند.

کریمی تبار با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا بین نسل های جدید و عقبه فرهنگی، تمدنی، اسلامی و معاصر آنها جدایی بیاندازد، خاطرنشان کرد: کتاب بهترین وسیله برای جلوگیری از این اهداف شوم است و می تواند نسل های جدید را به تاریخ و هویت اسلامی و ایرانی خود و فرهنگ غنی ایثار و شهادت در دوران معاصر متصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی؛ پیش نیاز سرمایه گذاری برای کتاب

فرهنگ سازی؛ پیش نیاز سرمایه گذاری برای کتاب