مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 21:152021-11-20اجتماعي

چمران: 8 سال هیچ واگنی به مترو تهران ندادند/1000 واگن کمبود داریم


رییس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره معضل ترافیک و آلودگی هوا، کمبود واگن های مترو، تعداد اتوبوس های مورد نیاز پایتخت، کرونا، مازوت سوزی، ایجاد صندوق های قرض الحسنه محلی و طرح ترافیک ارائه داد.

- خبرگزاری فارس گروه شهری:آلودگی هوا و ترافیک این روزها در تهران افزایش یافته و گلایه شهروندان را به همراه داشته است در کنار این معضل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی باعث شده شهروندان نتوانند آنطور که باید از ظرفیت این ناوگان استفاده کنند.

هرچند واکسیناسیون به شدت سرعت گرفته و اکثر مردم پایتخت مانند شهرهای دیگر در مقابله ویروس کووید 19 واکسینه شده اند ولی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی همچنان ضروری است چراکه کرونا در کمین نشسته و از کمبود فاصله های اجتماعی بهره می برد.

مدیریت شهری اقدامات عاجل را برای بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز کرده و حتی به گفته مدیران جدید شهری ماموریت و پروژه های ترافیکی بر سایر پروژه ها مانند پروژه های عمرانی در اولویت قرار گرفته است.

بیش از 70 روز از آغاز فعالیت مدیریت شهری جدید تهران می گذرد.

 انتخابات شورای ششم شهر و روستا 28 خرداد سال جاری برگزار شد.

این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بود و مردم تهران با رأی قاطع به لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به فعالیت 21 نفر در لیست رأی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: 8 سال هیچ واگنی به مترو تهران ندادند/1000 واگن کمبود داریم

چمران: 8 سال هیچ واگنی به مترو تهران ندادند/1000 واگن کمبود داریم