مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 22:552021-11-20بين الملل

دختر قذافی: به سیف الاسلام رای بدهند


عائشه قذافی دختر معمر قذافی و خواهر سیف الاسلام نامزد ریاست جمهوری لیبی از لیبیایی ها خواست از بردارش در انتخابات آینده حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عائشه قذافی، دختر معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی در گفتگو با شبکه الجماهیریه لیبی گفت: از فرزندان بزرگوار کشورم مادران، برادران و خواهران و مردان لیبیایی می خواهم زمان بپاخیزند وقت آن است که شب ذلت و مهنت به صبح برسد و زندگی روی خوش خود را نشان دهد و لیبی از زیر آوار زشتی ها بیرون بیاید و بار دیگر به پا خیزد.

عائشه قذافی ادامه داد: تجارب تاریخی به ما آموخته که تجهیزات و ابزار های نبرد ها سرزمین ها را براساس شرایط، دستاورد ها و تحولات بیدار می کنند، زیرا تنها این سرزمین است که ثابت می ماند.

او درباره انتخابات اشاره کرد: ساعت حقیقت زنگ می زند و فریادی که برادر شما و برادر من دکتر سیف الاسلام قذافی برآورده است؛ سیف الاسلامی که شما او را در سختی و راحتی به خوبی شناخته اید.

دختر قذافی ادامه داد: سیف الاسلام قذافی لیبی را مقابل چشمانش قرار داده و به رغم تمام پیشنهادات وسوسه انگیز که طی این سال ها به او شد، قبول نکرد که برود، لیبی را ترک نکرد به رغم اینکه مرگ تهدیدش می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر قذافی: به سیف الاسلام رای بدهند

دختر قذافی: به سیف الاسلام رای بدهند