مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 02:052021-11-20سياسي

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خود گذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس طی پیامی هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار ایران واستان کردستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می دهد.

امام خمینی رحمت الله علیه    بسیج در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.

  مقام معظم رهبری هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک وهمه جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خود گذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد لشگر مخلص خدا از همه اقشار  مردم، دانش آموز، دانشجو، معلم، روحانی، ماموستا و کسبه و بازاریان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است