مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-21اقتصادي

گردشگری محور توسعه همدان نیست!


مدیر عامل بنیاد توسعه گردشگری آسیا با بیان اینکه گردشگری محور توسعه همدان نیست، گفت: اگر واقعا این صنعت محور توسعه استان بود باید به آن توجه می شد و مسئولان کارهایی برای آن انجام می دادند.

- بهنام افتخاریان در گفت وگو با ایسنا، مهمترین دلیل بی توجهی مدیران همدان به گردشگری را ملموس نبودن آثار این صنعت دانست و افزود: آثار و نتایج گردشگری مثل پتروشیمی، فولاد و راه سازی برای مدیران ملموس نیست و برای مدیران وجهه ملموس بودن کارهایی که می کنند مهم است.

از طرف دیگر شخصیت مدیران اینگونه است که کارهایی انجام دهند که قابلیت شعار داشته باشد و گردشگری از زمره این گونه فعالیت ها خارج است و این قضیه درد اصلی این صنعت است.

اتفاقات خوب گردشگری دیگر ادامه پیدا نکرد وی با اشاره به اینکه در پنج سال گذشته اتفاقات خوب در حوزه گردشگری همدان کم نبود و سه رویداد بزرگ بین المللی در این حوزه برگزار شد، تصریح کرد: همچنین طی سال های قبل چند ثبت ملی برای شهرهای کمتر مطرح داشتیم اما در نهایت به هیچ یک از آن ها آن طور که باید پرداخت نشد و اتفاقات خوب هم دیگر ادامه هم پیدا نکرد چرا که صرف برگزاری مراسم ملموس بود و بعد از آن هیچ اهمیتی نداشت.

آثار گردشگری ملموس نیست و مدیران به آن نمی پردازند افتخاریان با بیان اینکه ما حتی در برنامه های بعدی رویدادهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری محور توسعه همدان نیست!

گردشگری محور توسعه همدان نیست!