مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-21سياسي

ساکنان این روستا با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای طاهرآباد که در منطقه کوهستانی نطنز قرار گرفته راه مواصلاتی ندارد به طوری که ساکنان آن با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای طاهرآباد که در منطقه کوهستانی نطنز قرار گرفته راه مواصلاتی ندارد به طوری که ساکنان آن با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره مشکلات عمرانی شهرستان نطنز، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی شهرستان، کیفیت نداشتن برخی از راه های مواصلاتی و یا نبود هیچ راه مواصلاتی برای برخی از روستاها است.

یکی از روستاهایی که راه مواصلاتی ندارد و مردم آن با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند روستای طاهرآباد(وَش) است که در این روستا 50 نفر ساکن هستند.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان مربوط و دولت به مشکلاتی از این دست نگاه ویژه داشته باشند و مشکل ساکنان روستای طاهرآباد را نیز حل کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: روستای طاهرآباد بین جاده قدیم نطنز به کاشان قرار گرفته است و تا نطنز 20 کیلومتر فاصله دارد که 4 کیلومتر آن صعب العبور است و در کل تمام این مسیر باید آسفالت شود تا ساکنان این روستا دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان این روستا با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند

ساکنان این روستا با چهارپایان خود را به جاده اصلی می رسانند