مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-21بين الملل

افول آمریکا؛ از ادعای ابرقدرتی تا تحقیر توسط دو جوان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرای ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش دو هکر جوان ایرانی برای اثرگذاری بر انتخابات آمریکا بازتاب وسیعی در رسانه ها و همچنین شبکه های اجتماعی داشته و موجی از واکنش ها درباره چالش ابرقدرتی آمریکا در تقابل با دو .

- حجم واکنش ها و گستره تصمیمات اتخاذی دولت آمریکا از جمله تحریم و تعیین پاداش برای شناسایی دو جوان ایرانی به اتهام اعمال نفوذ سایبری در انتخابات آمریکا به وضوح نشان می دهد که سیستم امنیتی این کشور با ادعای ابر قدرتی جهان تا چه اندازه آسیب پذیر و درمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرای ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش دو هکر جوان ایرانی برای اثرگذاری بر انتخابات آمریکا بازتاب وسیعی در رسانه ها و همچنین شبکه های اجتماعی داشته و موجی از واکنش ها درباره چالش ابرقدرتی آمریکا در تقابل با دو هکر جوان ایرانی را در پی داشته است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از منابعی که آن ها را افراد آشنا به موضوع خوانده، مدعی شد هکر های ایرانی سال گذشته به سیستم های رایانه ای شرکت لی اینترپرایزز یک شرکت رسانه ای بزرگ آمریکایی که ده ها روزنامه را در سراسر ایالات متحده منتشر می کند به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای انتشار اطلاعات نادرست درباره انتخابات ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول آمریکا؛ از ادعای ابرقدرتی تا تحقیر توسط دو جوان ایرانی

افول آمریکا؛ از ادعای ابرقدرتی تا تحقیر توسط دو جوان ایرانی