مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-21سياسي

یزد در گردشگری آینده ای گسترده دارد/چاره ای جز نوآوری نداریم


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که یزد درحوزه گردشگری اینده ای وسیع دارد، گفت: سند آمایش استان در سال 2024 نشان می دهد که 25 درصد مشاغل در حوزه صنعت گردشگری است و قطعا آینده دنیا را خواهد گرفت پس باید نگاهی نو به این صنعت داشته باشیم.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که یزد درحوزه گردشگری اینده ای وسیع دارد، گفت: سند آمایش استان در سال 2024 نشان می دهد که 25 درصد مشاغل در حوزه صنعت گردشگری است و قطعا آینده دنیا را خواهد گرفت پس باید نگاهی نو به این صنعت داشته باشیم.

محمدصالح جوکار در مراسم اختتامیه رویداد نهایی مرکز نوآوری گردشگری سپند آریا در دانشگاه یزد، با بیان این که یزد در دوران خودش مهد خلاقیت و نوآوری بوده، به قنات به عنوان یکی از این خلاقیت ها اشاره کرد و گفت: شکوه تمدنی ما باعث شد دنیا در برابرمان سر تسلیم فرود آورد و یزد را به عنوان شهر میراثی و تاریخی بپذیرد.

وی در خصوص کویر یزد تصریح کرد: یزد کویری با مردمانی پرتلاش دارد که توانسته اند براساس حرکت های نواروانه با ابزارهای موجود مهمترین تمدن و ابادانی را ایجاد کنند.

جوکار افزود: امروز بر پایه همان میراثی که دیگران گذاشتند، صنعت گردشگری را شکل می دهیم چرا که جاذبه های تاریخی و فرهنگی و تمدنی ما دنیا را بر می انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در گردشگری آینده ای گسترده دارد/چاره ای جز نوآوری نداریم

یزد در گردشگری آینده ای گسترده دارد/چاره ای جز نوآوری نداریم