مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-21سياسي

امام جمعه ابرکوه:پای مشکلات اقتصادی هنوزگلوی مردم را می فشارد


حفظ فرهنگ دینی و انقلابی کشور متولی انقلابی می خواهد که تاکنون نداشته است تا روح مهندسی و آرایش فرهنگی را در پیکره جامعه بدمد و آن را استمرار بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مرکز ثقل و فرماندهی فرهنگی کشور در یک قرارگاه ملی است و مسئولیتی خطیر و اثرگذار در حفظ فرهنگ دینی و بومی و ملی در سطح کشور را دارد.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: ما ندیدیم در گذشته و گام اول و چله اول انقلاب، این آقایان که بعضی هم به رحمت خدا رفته اند، چه تاج گلی بر سر فرهنگ کشور و انقلاب گذاشته اند، جز اینکه اسکلت فرهنگ دینی و ملی در هجمه و شبیخون فرهنگی دشمن شکست و ما اراده ای در جهت حرکت پدافندی برای حفظ ارزش های فرهنگی، ندیدیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: چه کسی جز پرچمداران فرهنگی می بایست با فرهنگ بدحجابی و بی حجابی، فحشا گرایی، اختلاس، بیت المال خواری، رباخواری و .

مقابله می کرد.

چه کسی باید جوابگوی رواج اسامی سخیف و بی محتوای گبری و غربی و مُحقّر باشد که به اسم نام فارسی و آریایی بر روی نوزادان و فرزندان خود می گذارند و رفته رفته به خانواده های مذهبی هم سرایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه:پای مشکلات اقتصادی هنوزگلوی مردم را می فشارد

امام جمعه ابرکوه:پای مشکلات اقتصادی هنوزگلوی مردم را می فشارد