مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-21سياسي

مدیرکل آژانس فقط به دنبال جلب رضایت آمریکا است


یک کارشناس مسائل بین الملل با تصریح بر اینکه متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی تبدیل به نهاد سیاسی شده است، عنوان کرد: این مسئله در دوره جدید با مدیریت «گروسی» بیشتر قابل لمس است زیرا مدیر جدید آژانس قصد دارد حتماً رضایت آمریکایی ها را جلب کند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل با تصریح بر اینکه متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی تبدیل به نهاد سیاسی شده است، عنوان کرد: این مسئله در دوره جدید با مدیریت گروسی بیشتر قابل لمس است زیرا مدیر جدید آژانس قصد دارد حتماً رضایت آمریکایی ها را جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی خوش چشم با اشاره به گزارشی که آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته ای ایران منتشر کرده است گفت: این گزارش طبق معمول راجع به آخرین فعالیت های هسته ای ایران، ماشین های در حال کار و سطح غنی سازی و میزان ذخایر غنی سازی است.

وی افزود: باتوجه به این که آژانس به عنوان یکی از ابزارهای طرف غربی به ویژه آمریکا کار کرده است، سعی می کند تصویر ایران هراسی و اهریمن سازی از ایران را پیوسته مدنظر داشته باشد و در اطلاعات خود برجسته سازی کند.

این کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با رادیو گفت وگو با یادآوری این موضوع که آژانس بین المللی اتمی یک نهاد تکنیکی و حقوقی محسوب می شود، اظهار کرد: آژانس باتوجه به ماهیت خود، نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آژانس فقط به دنبال جلب رضایت آمریکا است

مدیرکل آژانس فقط به دنبال جلب رضایت آمریکا است