مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-21حوادث

مرگ دردناک معلم جوان در میان شعله های آتش


دو ماه پس از فداکاری بزرگ علی لندی، نوجوان 15ساله ایذه ای، که جانش را فدای نجات مادر و دختری از شعله های آتش کرد، این بار در حادثه ای مشابه در یکی از روستاهای خراسان رضوی، - دانشجومعلم جوانی وقتی مادر و مادربزرگش را در شعله های آتش گرفتار دید به کمک آنها شتافت و هر دو را نجات داد اما خودش در میان دود و آتش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: این حادثه دردناک حدود ساعت 9 صبح 25 آبان ماه در روستای سررود شهر زاوین در خراسان رضوی رخ داد.

محمد روانان، دانشجومعلم جوانی بود که به همراه خانواده اش در خانه ای کوچک در روستای سررود زندگی می کرد و علاوه بر تحصیل در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در یکی از مراکز آموزشی به بچه ها درس می داد.

صبح 25آبان محمد مثل هر روز زودتر از همه از خواب بیدار و در اتاق کوچکش مشغول انجام کارهایش بود.

هیچ یک از ساکنان خانه اما خبر نداشتند که در داخل آشپزخانه حادثه ای در حال رخ دادن است و به علت نشتی سیلندر گازی که به اجاق خوراک پزی متصل بود، گاز فضای آشپزخانه را پر کرده است.

در همین هنگام بود که مادر محمد به آشپزخانه رفت تا زیر کتری را روشن کند اما به محض روشن کردن کبریت، انفجاری هولناک رخ داد؛ انفجاری که صدای آن را همه اهالی روستا شنیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دردناک معلم جوان در میان شعله های آتش

مرگ دردناک معلم جوان در میان شعله های آتش