مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-21سياسي

بیش از نیمی از کادر درمان کرمانشاه عضو بسیج جامعه پزشکی هستند


رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از نیمی از کادر درمان استان عضو جامعه بسیج پزشکی هستند، گفت: اعتقاد ما بر این است تمامی کادر درمان عضو جامعه بسیج پزشکی هستند چرا که هرکس دغدغه مردم را داشته باشد بسیجی است.

- رضا منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: سازمان و همچنین حضور امدادگران و کادرپزشکی در کنار رزمندگان به نوعی شکل گرفت.

وی ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی به طور رسمی از سال 72 با هدف محرومیت زدایی به عنوان یکی از اقشار 22 گانه بسیج شکل گرفت رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در بحث محرومیت زدایی به حضور بسیج در موقع نیاز اشاره کرد و گفت: بسیجیان به فراخور نیاز در سیل، زلزله، بیماری کرونا، تشکیل بیمارستان های صحرایی و مناطق محروم همواره در عرصه حاضر بوده است.

وی تصریح کرد: طرح شهید رهنمون نزدیک به پنج سال است که در کشور و با قوت در استان کرمانشاه اجرا می شود، تیم های ما چهارشنبه های اول هر ماه به مناطق محروم مراجعه می کنند.

منصوری با بیان اینکه بیش از نیمی از با دانشگاه و معاونت بهداشتی داشتیم.

وی ادامه داد: بسیجیان در بحث رفع آلودگی از معابر و مراکز بهداشتی پیشقدم بودند و در ادامه در راستای کمک به بیماران به عنوان همراه بیمار و در بحث درمان به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از کادر درمان کرمانشاه عضو بسیج جامعه پزشکی هستند

بیش از نیمی از کادر درمان کرمانشاه عضو بسیج جامعه پزشکی هستند