مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-21بين الملل

مسئول صهیونیست با مقامات بحرین دیدار کرد


رسانه ها اعلام کردند که مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ولیعهد بحرین دیدار و درباره پرونده ایران و روابط دوجانبه، گفتگو کرد.

- به نقل از خبرگزاری بحرین، ایال هولتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین دیدار و درباره پرونده ایران و روابط دوجانبه، گفتگو کرد.

این دیدار در منامه و با حضور شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه مشاور امنیت ملی بحرین و فرمانده گارد سلطنتی، شیخ سلمان بن خلیفه آل خلیفه وزیر اقتصاد و دارایی، عادل بن خلیفه الفاضل رییس دستگاه اطلاعات این کشور، برگزار شد.

ولیعهد بحرین بر حمایت کشورش از تلاشهای بین المللی در راستای رشد و شکوفایی منطقه و دستیابی به صلح و ثبات و توسعه در سطح منطقه و بین الملل، تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در دیدار مذکور ولیعهد بحرین بر اهمیت تداوم توسعه روابط دوجانبه در سطوح مختلف و به موجب توافق موسوم به آبراهام ، تاکید کرد.

چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال 2020 با میانجیگری آمریکا با رژیم صهیونیستی توافقنامه های عادی سازی روابط را امضا کردند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که ملتهای منطقه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و آن را زمینه ای برای ارتکاب بیشتر جنایات تل آویو علیه ملت فلسطین می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول صهیونیست با مقامات بحرین دیدار کرد

مسئول صهیونیست با مقامات بحرین دیدار کرد