مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-21سياسي

الحاق 3 شناور جدید به ناوگان نیروی دریایی سپاه در سال جاری


دریادار «تنگسیری» با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته شش سیلی به آمریکایی ها زده ایم، گفت: اخبار بسیاری از درگیری های ایران و آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است.

- دریادار تنگسیری با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته شش سیلی به آمریکایی ها زده ایم، گفت: اخبار بسیاری از درگیری های ایران و آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی که در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت خلیج فارس را جوانان باید بدانند و اینکه کشورمان اهمیت جغرافیایی بالایی دارد و این اهمیت موجب شده تا طی یک سال و نیم درگیری که با آمریکایی ها داریم و بسیاری از آن ها هم تاکنون رسانه ای نشده است، شش سیلی به آمریکایی ها بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران در جنوب کشور در خلیج فارس و دریای عمان بیشترین ساحل را دارد، گفت: هیچ کس نمی تواند نام خلیج فارس را تغییر دهد؛ زیرا از سالیان گذشته این منطقه همین عنوان را داشته است؛ در هنگام ورود به خلیج فارس اولین جزیره لارک است و وقتی به عمق خلیج فارس وارد می شویم، سه جزیره استراتژیک بوموسی، تنب بزرگ و کوچک را داریم به نحوی که وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 3 شناور جدید به ناوگان نیروی دریایی سپاه در سال جاری

الحاق 3 شناور جدید به ناوگان نیروی دریایی سپاه در سال جاری