مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-21پزشكي

توصیه یک متخصص زنان به دختران جوان برای ذخیره تخمک


یک متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی ضمن ابراز نگرانی نسبت به نبود آگاهی در خصوص کاهش ذخیره تخمک با افزایش سن در دختران تاکید کرد: بالا رفتن سن ازدواج و مراجعه دیرهنگام سبب از دست رفتن زمان طلایی برای بارداری خانم ها می شود به نحوی که برخی خانم ها وقتی .

- ایسنا/تهران یک متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی ضمن ابراز نگرانی نسبت به نبود آگاهی در خصوص کاهش ذخیره تخمک با افزایش سن در دختران تاکید کرد: بالا رفتن سن ازدواج و مراجعه دیرهنگام سبب از دست رفتن زمان طلایی برای بارداری خانم ها می شود به نحوی که برخی خانم ها وقتی مراجعه می کنند که بسیار دیر شده و دیگر قادر نخواهند بود با تخمک خودشان باردار شوند و باید از تخمک اهدایی استفاده کنند.

دکتر منصوره علیرضایی با تاکید بر مطلب فوق در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: هر نوزاد دختر با تعداد مشخصی ذخیره تخمک به دنیا می آید که در طول زندگی به تدریج این ذخیره ها کاهش می یابد تا جایی که بعد از سن 35 سال تعداد و کیفیت تخمک ها کم و در سنین بالای 40 سال روند کاهش تعداد و کیفیت تخمک تسریع می شود و احتمال باروری بسیار کاهش می یابد .

فلوشیپ نازایی و آی وی اف در پاسخ به این پرسش که چه افرادی کاندید فریز تخمک هستند؟ اظهار کرد: خانم هایی که مبتلا به سرطان هستند و باید شیمی درمانی یا پرتودرمانی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک متخصص زنان به دختران جوان برای ذخیره تخمک

توصیه یک متخصص زنان به دختران جوان برای ذخیره تخمک