مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-21بين الملل

ژاپن به کشورهای موافق برداشت از ذخایر استراتژیک نفت پیوست


نخست وزیر ژاپن با اعلام این که کشورش در حال بررسی برداشت از ذخایر نفت خود برای مقابله با افزایش قیمتهاست، آمادگی خود برای مقابله با افزایش قیمتها در پی درخواست آمریکا را ابراز کرد.

- نخست وزیر ژاپن با اعلام این که کشورش در حال بررسی برداشت از ذخایر نفت خود برای مقابله با افزایش قیمتهاست، آمادگی خود برای مقابله با افزایش قیمتها در پی درخواست آمریکا را ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با این حال ژاپن ممکن است برای توجیه چنین اقدامی به مشکل بربخورد زیرا تحت قوانین این کشور، برداشت از ذخایر نفت تنها در زمان محدودیت عرضه یا وقوع یک فاجعه طبیعی امکان پذیر است نه برای پایین بردن قیمتها.

دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا که با کاهش نرخ محبوبیت و قیمتهای بالاتر بنزین مواجه شده است، با بعضی از بزرگترین اقتصادهای جهان تماس گرفته و از آنها خواسته است برای مهار قیمتهای بالای انرژی، گزینه برداشت هماهنگ از ذخایر را بررسی کنند.

آمریکا برای نخستین بار از چین هم درخواست کرده است چنین اقدامی را بررسی کند.

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن به خبرنگاران گفت: ما به بررسی ملاحظات ادامه می دهیم تا ببینیم از نظر قانونی چه اقدامی می توانیم برای هماهنگ سازی برداشت از ذخایر با آمریکا و سایر کشورهای مربوط انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن به کشورهای موافق برداشت از ذخایر استراتژیک نفت پیوست

ژاپن به کشورهای موافق برداشت از ذخایر استراتژیک نفت پیوست