مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-21حوادث

انهدام باند میلیاردی کلاهبرداری تلفنی فروش لوازم آشپزی


رییس پلیس فتا استان مازندران از انهدام باندی که به صورت تلفنی در پوشش فروش لوازم آشپزی از یک شرکت معتبر، هموطنان را فریب داده واقدام به کلاهبرداری از 197 نفر از سراسر کشور کرده بودند خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس فتا استان مازندران از انهدام باندی که به صورت تلفنی در پوشش فروش لوازم آشپزی از یک شرکت معتبر، هموطنان را فریب داده واقدام به کلاهبرداری از 197 نفر از سراسر کشور کرده بودند خبر داد.

سامع خورشاد در تشریح این خبر گفت: چند تن از شهروندان مازندرانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شدند اخیراً شخص ناشناسی به بهانه فروش لوازم آشپزی با آن ها تماس تلفنی برقرار و با اقدامات فریبنده از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: با برسی های انجام شده توسط کارشناسان سایبری این پلیس، کلاهبرداران با تطمیع کاربران برای گرفتن تخفیف کالا، به بهانه های واهی شهروندان را پای دستگاه های خودپرداز کشانده و عملاً با هدایت های تلفنی انتقال وجه به حساب کلاهبرداران توسط خود فرد انجام داده اند و بعد ازدریافت وجه دیگر پاسخگوی نبوده و یا بعد از پیگیریای خریدار اجناس نامرغوب و با ارزش ریالی بسیار پایین تر از مبلغ دریافتی به مشتری تحویل آن ها می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند میلیاردی کلاهبرداری تلفنی فروش لوازم آشپزی

انهدام باند میلیاردی کلاهبرداری تلفنی فروش لوازم آشپزی