مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21اقتصادي

افتتاح 143 واحد مسکونی زلزله زده در خراسان شمالی/ معطل دستورالعمل های ملی نماندیم


پس از وقوع زمین لرزه طی اردیبهشت ماه امسال در استان، معطل دستوالعمل های ملی نماندیم و کار در استان بلافاصله آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: پس از وقوع زمین لرزه طی اردیبهشت ماه امسال در استان، معطل دستوالعمل های ملی نماندیم و کار در استان بلافاصله آغاز شد.

محمدعلی شجاعی در آیین بهره برداری از فاز نخست ساخت واحدهای مسکونی و اهدای 800 قلم لوازم خانگی ضروری به زلزله زدگان که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حضور مسئولان کشوری در مناطق زلزله زده موجب شتاب در تصویب مصوبات، تزریق اعتبارات و به دنبال آن تسریع در روند بازسازی مناطق می شود.

وی ادامه داد: در روند بازسازی مناطق زلزله زده استان علی رغم جابجایی دولت و تغییر در مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، خراسان شمالی معطل دستورالعمل های ملی نماند و کار را آغاز کرد.

شجاعی افزود: بانک های عامل استان بدون ابلاغ از تهران در مناطق زلزله زده جهت تشکیل پرونده مستقر شدند و همه اجزای حاکمیت جهت تسریع در روند انجام کارها پای کار آمدند.

استاندار گفت: پیگیری از سطح ملی برای دریافت تسهیلات و امکانات بیشتر از همان روزهای ابتدایی در دستور کار قرار گرفت و تا کنون از 795 واحد مسکونی 741 واحد به بانک های عامل جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 143 واحد مسکونی زلزله زده در خراسان شمالی/ معطل دستورالعمل های ملی نماندیم

افتتاح 143 واحد مسکونی زلزله زده در خراسان شمالی/ معطل دستورالعمل های ملی نماندیم