مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21اقتصادي

ارجاع 106 پرونده تخلف به ارزش 12 میلیارد به تعزیرات حکومتی گنبدکاووس


در سه ماهه تابستان امسال تعداد 850 مورد بازرسی از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر انجام شد که در این خصوص تعداد 106 پرونده به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، خلیل رجبلی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص مشکلات روغن در ابتدای امسال اظهار کرد: با افزایش سطح تولید، جذب و عرضه انواع روغن خوراکی در بازار برای تنظیم بازار در تیرماه امسال شاهد رفع مشکل روغن و نگرانی مردم شد و با اقدامات نظارتی با همکاری همیاران بسیج تولید و توزیع روغن خوراکی و صنفی به شرایط عادی برگشت.

وی تصریح کرد: همچنین در سه ماهه گذشته بیش از 358 تن شکر طرح تنظیم بازار با آخرین قیمت مصوب اعلامی به مبلغ 13 هزار و 100 تومان در شهرستان با معرفی عاملان برای جذب مقدار فوق در مراکز شهری و روستایی با نظارت همیاران بسیج توزیع شد.

رییس صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در تابستان شاهد افزایش قیمت تخم مرغ بودیم اما از مهرماه با مصوب شدن قیمت تخم مرغ و تعیین سهیمه برای توزیع تخم مرغ تنظیم بازار، این کالا با قیمت مصوب 21 هزار تومان با نظارت بازرسان اداره صمت، بازرسان اصناف و همیاران بسیج در سطح شهرستان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 106 پرونده تخلف به ارزش 12 میلیارد به تعزیرات حکومتی گنبدکاووس

ارجاع 106 پرونده تخلف به ارزش 12 میلیارد به تعزیرات حکومتی گنبدکاووس