مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-21سياسي

لزوم تامین روشنایی کافی معابر شهری/ هوشمندسازی سیستم روشنایی پایتخت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تامین روشنایی کافی معابر شهری و هوشمندسازی سیستم روشنایی گفت:از شهردار تهران درخواست می کنم که تدبیری اساسی نسبت به وضعیت روشنایی شهر تهران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: با توجه به ابلاغیه الزام و طراحی نورپردازی انرژی کارا، هماهنگی در نورپردازی شهری و ممانعت از آلودگی نوری و بازنمایی هویت فضاهای شهری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران درخواست می کنم که تدبیری اساسی نسبت به وضعیت روشنایی شهر تهران کند متاسفانه بسیاری از معابر شهر در تاریکی فرو رفته اند و مردم احساس امنیت نمی کنند، شهروندان عزیز شهر تهران، برای تردد در سطح محلات در ساعات پایانی روز دچار مشکل هستند.

صادقی گفت: بسیاری از معابر ترافیکی به علت کمبود روشنایی تبدیل به محل های دائمی تصادف و جراحت شهروندان شده است، تاریکی در بسیاری از پارکها، بوستان ها و فضاهای حاشیه ایی، تبدیل به محلهای امن برای تجمع اشرار و معتادان متجاهر شده است.

وی گفت: در پیگیری های انجام شده و گزارش هایی که از شهروندان در نواحی مختلف در دیدارهای حضوری به بنده ارجاع شده است بیان می شود بسیاری از چراغ ها در سنوات گذشته به علت خرابی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین روشنایی کافی معابر شهری/ هوشمندسازی سیستم روشنایی پایتخت

لزوم تامین روشنایی کافی معابر شهری/ هوشمندسازی سیستم روشنایی پایتخت