مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-21سياسي

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه گفت: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ده ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه گفت: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ده ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

سرهنگ محمدحسین سلیمی صبح امروز (30 آبان ماه) در دیدار امام جمعه سلطانیه با بسیجیان این شهرستان با اشاره به اهمیت گرامی داشت هفته بسیج، گفت: هدف از گرامی داشت هفته بسیج تجدید میثاق با آرمان های شهدا و لبیک به منویات مقام معظم رهبری و بزرگداشت جان فشانی انسان هایی است که بر بلندای قاموس تاریخ نقش بسته اند.

وی با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی، اظهار کرد: اولین شخص بسیجی امیرالمومنین (ع) بودند که تداعی کننده اسلام ناب محمدی است، بسیج مدرسه عشق است، مدرسه ای که معلم و دانش آموزش همه ایثار است و اطاعت از خدا و دوری از غیرخدا.

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به یاری مومنین در زمان پیامبر اکرم (ص)، افزود: زمانی که منافقان خدعه و نیرنگ می کردند، خداوند متعال به پیامبر می فرماید: خدا به وسیله مومنین تو را یاری خواهد کرد، این مومنین در عصر حاضر همین بسیجیان هستند که دین اسلام و ولی زمان خود را یاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب