مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-21سياسي

لزوم تکمیل پروژه های بازآفرینی شهری در ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با احمدی نوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خواستار تکمیل پروژه های این حوزه در ملایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: در سال های اخیر شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان نهاد متولی تبیین، توسعه و اجرای این سیاست ها برای توسعه بافت های فرسوده و ناکارآمد و با رویکرد جدید برای بهسازی و نوسازی این بافت ها گام های موثری برداشته است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه شهر ملایر به لحاظ بافت فرسوده و سکونت گاه های غیرمجاز در استان همدان دارای رتبه است، خواستار رسیدگی به پروژه های بازآفرینی شهری در ملایر هستیم.

نماینده مردم ملایر تکمیل درمانگاه و مرکز فرهنگی محله سرجو، تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی محله شمس آباد، پشت ناسیونال و بلوار محمد ملایری، تکمیل پایگاه فرهنگی بسیج در محله و پارک شمس آباد، ایجاد سرای محله شمس آباد و سرجو، کمک به شهرداری ملایر به منظور تملک خانه تاریخی منصوری و تحویل سهمیه های قیر به میزان 1500 تن که تاکنون محقق نشده است را از معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

گفتنی است؛ در این نشست دستورات لازم توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص موارد مطروحه صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل پروژه های بازآفرینی شهری در ملایر

لزوم تکمیل پروژه های بازآفرینی شهری در ملایر