مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-21سياسي

اقتدار نیروی پدافند هوایی مایه افتخار ارتش و کشور است


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار نیروی پدافند هوایی مایه افتخار ارتش و کشور است که در رزمایش های اخیر نیز بار دیگر ثابت شد.

- حجت الاسلام محمدباقر روشندل، امروز یکشنبه 30 آبان ماه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: سامانه هایی که در 2 رزمایش اخیر در سمنان و سرزمین چابهار مورد آزمایش قرار گرفت، به نحو احسن ماموریت خود را انجام دادند و حتی موشک های در شب هم موفق عمل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این موفقیت و دستاوردهای دفاعی بسی افتخار برای ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی است، افزود: در اقصی نقاط کشور و ارتفاعات سر به فلک کشیده، تازه ماموریت نیروی پدافند هوایی شروع می شود و سامانه های مختلف پدافندی و کارکنان پایور و وظیفه در این مناطق فعالیت دارند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: مسئولیت سنگینی هم متوجه روحانیون در نهاد مقدس عقیدتی سیاسی است و حضور آنان در این سایت های دوردست توانسته موثر واقع شود.

روشندل اظهار کرد: بیش از 110 روحانی در نیروی پدافند هوایی ارتش مشغول خدمت هستند و در کنار نهاد حفاظت اطلاعات و فرماندهان مقتدر این نیرو با پشتیبانی مقام معظم رهبری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروی پدافند هوایی مایه افتخار ارتش و کشور است

اقتدار نیروی پدافند هوایی مایه افتخار ارتش و کشور است