مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-21بين الملل

تجهیز پایگاه های آمریکا در عراق به سامانه های پدافندی بیشتر


یک تحلیلگر عراق با دروغین بودن ادعای آمریکا مبنی بر خروج از عراق در پایان سال جاری میلادی از تجهیز پایگاه ها و سفارت آن در این کشور به سامانه های پدافندی بیشتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد محمد الکعبی تحلیلگر عراقی، امروز (یکشنبه، 21 نوامبر)، فاش کرد که ایالات متحده  سامانه های پدافندی سی-رام (C-RAM) جدیدی را به پایگاه ها و سفارت خود در بغداد ارسال کرده است تا برای آنچه ممکن است پس از پایان سال جاری به دلیل دروغین بودن ادعایش مبنی بر عقب نشینی از عراق اتفاق بیافتد، آماده باشد.

  وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد که ادعای آمریکا مبنی بر خروج از عراق با پایان سال جاری میلادی کاملا روشن است  ودروغین بودن این ادعا پس از تجهیز پایگاه ها و سفارت آن در بغداد با سامانه های پدافندی C-RAM بیش از پیش روشن شد.

این تحلیلگر عراقی تصریح کرد: اقدام جدید آمریکا با پیش بینی حملات به سفارت و پایگاه های نظامی آن که نیروهایش در داخل عراق در آن مستقر هستند انجام شد، به ویژه که همه متوجه خواهند شد که توافق خروج نیروهای آمریکایی از عراق چیزی جز تلاش برای ساکت کردن کسانی که خواستار خروج آمریکا از عراق هستند، نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پایگاه های آمریکا در عراق به سامانه های پدافندی بیشتر

تجهیز پایگاه های آمریکا در عراق به سامانه های پدافندی بیشتر