مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-21سياسي

2450 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دو هزار و 450 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دو هزار و 450 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی است.

اکبر نیکزاد، 30 آبان ماه، در حاشیه آیین افتتاح 143 واحد مسکونی مناطق زلزله زده خراسان شمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در استان های کهگیلویه و بویراحمر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی و هرمزگان بازسازی واحدهای مسکونی در حال انجام است، اظهار کرد: دو هزار و 450 واحد مسکونی در هرمزگان باید تخریب و بازسازی شده و 750 واحد نیز تعمیر شود.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 30 هزار واحد مسکونی خسارت دیده باید تخریب و بازسازی شود، اظهار کرد: تاکنون بازسازی حدود 10 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و تا چهار ماه آینده باید 20 واحد دیگر نیز به بهره برداری برسد.

نیکزاد با تأکید براینکه حجم کار در استان هرمزگان بسیار بالا است، تصریح کرد: استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به کمک استان هرمزگان آمده اند و روند بازسازی سرعت بخشیده شده اما سکونت زلزله زدگان در چادر کار را سخت کرده است؛ تمام تلاش خود را می کنیم که واحدهای مسکونی هرچه زودتر در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2450 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی

2450 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی