مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-21سياسي

شکست سناریوی جدایی تهران-باکو


سفر معاون نخست وزیر آذربایجان به تهران می تواند آغازی مهم و قابل توجه در مسیر ترمیم فضای موجود میان دو کشور باشد و زنگ خطر را برای شیاطینی که تمام تلاش خود را برای بر هم زدن مناسبات تهران-باکو بکار بسته اند به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در رأس هیئت عالی رتبه اقتصادی وارد تهران خواهد شد.

این نخستین سفر یک مقام رسمی آذربایجان به ایران پس از سوء تفاهم های اخیر میان دو کشور است.

اخبار رسیده به نورنیوز حاکی است که برنامه ریزی برای دیدار روسای جمهور دو کشور در حاشیه اجلاس آتی سران اکو در عشق آباد ترکمنستان که بنابر اعلام در تاریخ هفتم آذرماه برگزار خواهد شد نیز در دست پیگیری است.

مصطفی اف که ریاست آذربایجانی کمیسیون دولتی همکاری های اقتصادی، تجاری و فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران را برعهده دارد در این سفر یک روزه با مقامات وزارت راه و شهرسازی، نفت و امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در آستانه این سفر که قرار است چشم انداز همکاری های متقابل و مفید دو کشور بررسی شود، دیروز شنبه سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو و شاهین مصطفی اف در دیدار با یکدیگر آخرین تحولات روابط سیاسی و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سناریوی جدایی تهران-باکو

شکست سناریوی جدایی تهران-باکو