مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-21فرهنگي

فیلم آخرالزمانی که رنج انسان را نشان می دهد/ خروج از جهان تک صدایی


حسن مهدوی که طراحی و ترکیب صدای فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی را برعهده داشته است به ارایه توضیحاتی درباره این فیلم پرداخت.

- حسن مهدوی که طراحی و ترکیب صدای فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی را برعهده داشته است به ارایه توضیحاتی درباره این فیلم پرداخت.

حسن مهدوی که طراحی و ترکیب صدای فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی را برعهده داشته است در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همکاری اش با احمد بهرامی را از فیلم پناه ساخته قبلی وی آغاز کرده است، بیان کرد: یکی از موارد مهم برای من در یک فیلم از نظر باند صوتی این است که کارگردان به اورجینال بودن باند صوتی به لحاظ آمبیانس اهمیت بدهد و این اتفاق در فیلم پناه به کارگردانی احمد بهرامی رخ داد.

وی ادامه داد: پناه در کویر مصر کار شده و این کویر دارای 2 عنصر باند صوتی یعنی بادها و توریست ها است در حقیقت توریست ها یکی از عناصر اصلی فیلم پناه و کویر مصر بود و من آن زمان پیشنهاد دادم که آمبیانس ها را در لوکیشن ضبط کنیم، ایشان با اینکه می توانست این پیشنهاد را نپذیرد اما قبول کرد و ما سه روز در لوکیشن فیلم مستقر شدیم و آمبیانس را ضبط کردیم این اتفاق برای من مهم بود و اهمیت ویژه ای داشت از سوی دیگر نشان داد که احمد بهرامی به اورجینال بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم آخرالزمانی که رنج انسان را نشان می دهد/ خروج از جهان تک صدایی

فیلم آخرالزمانی که رنج انسان را نشان می دهد/ خروج از جهان تک صدایی