مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-21سياسي

گلایه شورای شهر به عدم نامگذاری بخشی از بزرگراه فتح به نام شهید متوسلیان


اعضای شورای شهر تهران هفت کوچه و میدان را نامگذاری کردند و در جریبان این بررسی ها نسبت به عدم نامگذاری بخشی از بزرگراه فتح به نام شهید متوسلیان گلایه کردند.

- اعضای شورای شهر تهران هفت کوچه و میدان را نامگذاری کردند و در جریبان این بررسی ها نسبت به عدم نامگذاری بخشی از بزرگراه فتح به نام شهید متوسلیان گلایه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران تغییر نام چند خیابان در دستور کار شورا قرار گرفت و نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در ابتدا گفت: جا دارد در ابتدا به شهرداری تذکر دهم، چرا که در 15 تیر ماه سال جاری در شورای شهر مصوب شد که حدفاصل بزرگراه فتح تا لشگری به نام شهید متوسلیان نامگذاری شود و با اینکه این مصوبه در مرداد ماه برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده اما هنوز این نامگذاری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز نسبت به تغییر نام چند خیابان اقدام خواهیم کرد، گفت: عمده این تغییر نام ها یا میدان های فاقد نام بودند و یا معابری بودند که بنا به خواست اهالی به نام شهدای همان منطقه تغییر نام می دهند.

معدنی پور با بیان اینکه حدفاصل بزرگراه اشرفی اصفهانی یک میدان بی نام به نام شهید قموشی نامگذاری می شود، گفت: همچنین یک میدان بی نام دیگر به نام منوچهر حاجی آقایی تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شورای شهر به عدم نامگذاری بخشی از بزرگراه فتح به نام شهید متوسلیان

گلایه شورای شهر به عدم نامگذاری بخشی از بزرگراه فتح به نام شهید متوسلیان