مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-21فرهنگي

پذیرش 14 اثر نمایشی در پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد


دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با اشاره به اتمام فرآِیند بازینی آثار رسیده شده به دبیرخانه ،گفت: از تعداد 116 اثر دریافت شده 14 اثر بنا به ظرفیت و قابلیت اجرا پذیرفته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصادق کوچک زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره ملی تئائر خیابانی چتر زندگی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان کشور از این رویداد فرهنگی و هنری، اظهار کرد: جمعاً 116 اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 14 اثر بنا به ظرفیت و قابلیت اجرا پذیرفته شدند.

وی با بیان این که آثار پذیرفته شده از استانهای سیستان و بلوچستان، تهران، اصفهان، تبریز، ایلام و یزد بودند، افزود: در این راستا قرار است که شهر میراث جهانی یزد میزبان 68 هنرمند نمایشی کشور باشد.

دبیر پنجمین دوره جشنواره ملی چتر زندگی، نمایش آشوبگران از استان سیستان بلوچستان، حباب زیر آب از استان تهران، دومینو از تهران، پشت خط حامل از استان اصفهان، حاصل از تهران، من بهمنیم از اصفهان، نان تز آذربایجان شرقی، نبش کوچه بن بست از استان همدان، 25 متر آرزو از اصفهان، سوگلی از ایلام و چندخان ، واقعاً کسی خوابش میبره و بی سر و زمین از استان یزد، را آثار پذیرفته در این این جشنواره دانست و گفت: آثار پذیرفته شده از روز پنج شنبه در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 14 اثر نمایشی در پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد

پذیرش 14 اثر نمایشی در پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد