مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-21اجتماعي

اجرای دقیق قانون هوای پاک راهکار اصلی برای برون رفت از آلودگی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: راهکار اصلی برای برون رفت از آلودگی بویژه در کلانشهرها اجرای دقیق قانون هوای پاک است.

- ، فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به استمرار پایداری هوا تا روز دوشنبه و افزایش غلظت آلاینده ها به وضعیت ناسالم برای تمامی گروه ها، جلسه کارگروه اضطرار به منظور اعمال ممنوعیت و محدودیت های موقت مکانی و زمانی با هدف کاهش آلودگی هوا برگزار شد.

حکیمی افزود: از مصوبات مهم این جلسه، ممنوعیت هرگونه فعالیت های عمرانی، تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد کامیون ها (بجز موارد مستثنی شده) در سطح شهر، تعطیلی موقت فعالیت واحدهای بالقوه آلاینده هوا (معادن، ریخته گری های، اسفالت، تولید بتن آماده و …)، توزیع حداکثری سوخت یورو 4 در سطح کلان شهر کرج، تسریع در اجرای طرح LEZ و … بود.

وی ادامه داد: نکته مهم اینکه تصمیمات کمیته اضطرار موقت و مقطعی و صرفاً در شرایط اضطرار است و راهکار اصلی برای برون رفت از آلودگی بویژه در کلانشهرها، اجرای دقیق قانون هوای پاک است که بیش از بیست دستگاه استانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم، مکلف به اجرای آن هستند اما متأسفانه در مقام اجرا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق قانون هوای پاک راهکار اصلی برای برون رفت از آلودگی

اجرای دقیق قانون هوای پاک راهکار اصلی برای برون رفت از آلودگی