مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-21بين الملل

خرید بلک فرایدی در ایران را از دست ندهید


جمعه سیاه یا بلک فرایدی یک روز تعطیل نیست؛ در واقع آنچه درباره این روز اهمیت دارد، حراج جمعه سیاه است که در آن اکثر شرکت ها در سراسر دنیا به پرسنل و کارکنان خود اجازه می دهند این روز را در مرخصی بگذرانند و برای سال نو خرید کنند.

- از این رو، حراج بلک فرایدی به شلوغ ترین روز فروشگاه ها تبدیل می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، اگر به تاریخچه این روز برگردیم، ابتدا تنها فروشگاه های لباس بودند که تخفیف های شگفت انگیز را در نزدیکی سال نو روی محصولاتشان اعمال می کردند، ولی اکنون شاهد حراج فرش بلک فرایدی یا حتی حراج تجهیزات آزمایشگاهی بلک فرایدی هستیم.

این حراج بزرگ جمعه چند سالی است در ایران هم برگزار می شود.

ابتدا فروشگاه های اینترنتی دست به این ابتکار زدند و حالا حراج نایلکس بلک فرایدی و حتی حراج قالیشویی بلک فرایدی هم در این میان به راه افتاده است.

شاید برای بعضی ها حراج بزرگ بلک فرایدی در ایران به نظر بی ربط باشد چون حتی نزدیک به سال نوی ایرانی هم نیست؛ اما مسلما می توان از تخفیف های فروشگاه های مختلف استفاده کرد و چند ماهی مانده به بهار، خریدهای عقب افتاده را انجام داد یا برای انجام خریدهای فصلی با قیمتی مناسبتر از این فرصت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بلک فرایدی در ایران را از دست ندهید

خرید بلک فرایدی در ایران را از دست ندهید