مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21سياسي

از درخواست فرماندار کهگیلویه تا رنج اهالی نجف آباد یاسوج / نهضت ملی، مسکن مهر نشود!


اهالی سایت مسکن مهر نجف آباد از مشکلات بی شمار این سایت به سطوح آمده اند و خواستار دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جشن پایان مسکن مهر در دولت گذشته قرار بود برگزار شود اما هر بار به دلایل نامعلومی به ایام و مناسبت های خاصی مثل هفته دولت و دهه فجر موکول می شد، جشن برگزار نشد تا عمر دولت دوازدهم به پایان رسید.

اما این روزها که بحث اقدام مسکن و نهضت ملی مسکن مطرح است از مسکن مهر استان خبری گرفتیم تا ببینم سرانجام مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد چه شد؟ گویا سایت های مسکن مهر در تمام شهرهای استان به اتمام رسیده و تنها سایت دهدشت مانده که دارا کریمی فرماندار دهدشت خواستار محاکمه سهل انگاران در طرح مسکن مهر شد.

  وی با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن مانند مسکن مهر نشود گفت: همه کسانی که در سایت مسکن مهر سهل انگاری کردند از جمله خودم باید محاکمه شوند.

پژمان نیک اقبالی در این خصوص به فارس گفت: 16 هزار و 800 واحد مسکن مهر در استان احداث شد که 5 هزار و 400 واحد با مشارکت بانک و راه و شهرسازی و مردم احداث شد و سایر واحدها را بنیاد مسکن ساخت.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه سایت های مسکن مهر به غیر از سایت دهدشت تحویل متقاضیان شده است، کار سایت دهدشت هم از نظر  راه و شهرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درخواست فرماندار کهگیلویه تا رنج اهالی نجف آباد یاسوج / نهضت ملی، مسکن مهر نشود!

از درخواست فرماندار کهگیلویه تا رنج اهالی نجف آباد یاسوج / نهضت ملی، مسکن مهر نشود!