مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-21سياسي

بتن ریزی پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری فامنین آغاز شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و رییس بسیج سازندگی استان از پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فامنین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه احداث این مجتمع با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است، گفت: احیای مجدد پروژه سال گذشته با پیگیری مسئولان استان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و روند اجرایی آن آغاز شد.

احسانی با تاکید بر اینکه پروژه زمانی که توسط مسکن و شهرسازی واگذار شد، تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، تصریح کرد: اعتبار این پروژه هفت میلیارد و 460 میلیون تومان است که از این مبلغ تاکنون چهار میلیارد و 70 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده، پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر به 30 درصد رسیده و در صورت تخصیص 100 درصدی اعتبار، فاز اداری پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: اسکلت فلزی پروژه انجام و گنبد ورودی نصب شده است، امروز هم بتن ریزی کار آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان رویکرد این اداره کل را توسعه همه جانبه در بخش های مختلف اجتماعی اقتصادی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: احداث و بهره برداری این پروژه علاوه بر ایجاد اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن ریزی پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری فامنین آغاز شد

بتن ریزی پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری فامنین آغاز شد