مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-21اقتصادي

پیشنهاد: وام 100 میلیونی برای سهامداران متضرر بورس


این وام با بازپرداخت سه تا پنج ساله می تواند بخشی از ضرر این افراد را جبران و به این سهامداران خرد کمک کند و در مقابل از سهام این افراد می توان به عنوان وثیقه استفاده کرد.

- نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پیشنهاد پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی به سهامداران خُرد در قبال قرارگرفتن سهام به عنوان وثیقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیده بان ایران؛ محمد خدابخشی با اشاره به ضرر و زیان سهامداران خرد در بازار سرمایه گفت: با توجه به ضرر سهامداران حقیقی خرد در بازار سرمایه، در جلسه با رییس سازمان بورس پیشنهاد دادم در قبال ارزش تابلو سهامی به عنوان وثیقه لحاظ شود، تا وام قرض الحسنه ای بین 50 تا صد میلیون تومان به آنها پرداخت شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این وام با بازپرداخت سه تا پنج ساله می تواند بخشی از ضرر این افراد را جبران و به این سهامداران خرد کمک کند و در مقابل از سهام این افراد می توان به عنوان وثیقه استفاده کرد.

گفتنی است محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در ماجرای اعتراض سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری گفته بود: موسسه های مالی غیر مجاز 36 هزار میلیارد تومان به دولت (یا بیت المال متعلق به مردم) خسارت زدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد: وام 100 میلیونی برای سهامداران متضرر بورس

پیشنهاد: وام 100 میلیونی برای سهامداران متضرر بورس