مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-21اقتصادي

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق/ ثبت نام 20 هزار زائر


تصور ما این است که بتوانیم برای هر زائر از بانک ها تسهیلات ارزان قیمت 5 میلیون تومانی در نظر بگیریم.

این موضوع در استان ها و دفاتر زیارتی در حال پیگیری است و برخی از آنها امکاناتی در این رابطه از بانک های محلی و استانی آماده کردند - رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تصور ما این است که بتوانیم برای هر زائر از بانک ها تسهیلات ارزان قیمت 5 میلیون تومانی در نظر بگیریم.

این موضوع در استان ها و دفاتر زیارتی در حال پیگیری است و برخی از آنها امکاناتی در این رابطه از بانک های محلی و استانی آماده کردند رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از 23 آبان اعزام زائران به عراق آغاز شد، گفت: امیدواریم بتوانیم برای هر زائر از بانک ها تسهیلات ارزان قیمت 5 میلیون تومانی در نظر بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم علیرضا رشیدیان درباره اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار کرد: تاکنون کمتر از 20 هزار نفر ثبت نام قطعی برای اعزام در دفاتر خدمات زیارتی استان ها داشته اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل 20 کارگروه، همه فرآیندهای اجرایی سازمان حج و زیارت را در حوزه های حج، عمره و عتبات عالیات بازنگری کردیم، ادامه داد: در این راستا یکی از مباحث مطرح شده این بود که برخی از فرآیندها اصلاح و تکمیل و برخی فرآیند های جدید با توجه به تحولات حوزه حج و زیارت، ابزارها، تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق/ ثبت نام 20 هزار زائر

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق/ ثبت نام 20 هزار زائر