مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-21سياسي

اهدای 65 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات بسیج فریدونکنار در سال جاری


اهدای 65 هزار بسته معیشتی مانند ارزاق و لوازم کمک تحصیلی، اهدای 26 کپسول اکسیژن به بیمارستان، تهیه 460 میلون تومان کمک جهیزیه از جمله دیگر خدماتی بوده که بسیج در راستای اهداف کمک مومنانه انجام داده است.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه فریدونکنار گفت:اهدای 65 هزار بسته معیشتی مانند ارزاق و لوازم کمک تحصیلی، اهدای 26 کپسول اکسیژن به بیمارستان، تهیه 460 میلون تومان کمک جهیزیه از جمله دیگر خدماتی بوده که بسیج در راستای اهداف کمک مومنانه انجام داده است.

محمد برمر در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، اظهارکرد: شجره طیبه بسیج با ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تاسیس شد که توانست از ابتدای انقلاب تاکنون با هدایت مقام معظم رهبری عملکرد درخشانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند “بسیج پاره تن مردم است” خاطرنشان کرد: این جمله همان نکته کلیدی را یادآور می شود که بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: بسیاری از فعالیت های امسال هفته بسیج، نمایشگاهی است برای عرضه عرصه های خدمت رسانی که در طول سال بسیج انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 65 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات بسیج فریدونکنار در سال جاری

اهدای 65 هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات بسیج فریدونکنار در سال جاری