مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-21اقتصادي

عملیات گاز رسانی به 18 روستای سردشت


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از عملیات گازرسانی به 18 روستایی سردشت خبر داد و گفت: 30 درصد مردم روستاهای شهرستان سردشت از نعمت گاز برخوردار هستند.

-  علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص محرومیت روستاهای مرزی شهر سردشت از نعمت گاز اظهار داشت: شهرستان سردشت یکی از شهرهایی است که پراکندگی روستایی در این شهر با جمعیت کم و تعداد خانوار کم،  زیاد است.

وی ادامه داد: در شهرستان سردشت در حدود 258 روستا وجود دارد که برای 181 روستا قابلیت گاز رسانی وجود دارد و در حال حاضر 45 روستای شهرستان سردشت از نعمت گاز برخوردار هستند.

 مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه 30 درصد روستاییان شهرستان سردشت از نعمت گاز برخوردارند خاطرنشان کرد: 18روستا در حال اجرای عملیات گاز رسانی بوده و 55 روستا طی سال گذشته پیمان سپاری شده که متاسفانه استقبال آنچنانی از سوی پیمانکار نشده است.

خاطرنشان می شود اهالی 25 روستای مرزی سردشت با جمعیت حدود 10هزارنفرچندین سال است چشم به راه گاز رسانی به روستاهایشان هستندو  توقف پروژه گازرسانی و عدم ادامه عملیات اجرایی پروژه توسط پیمانکار، باعث شده است همچنان محرومیت روستاییان  از نعمت گاز ادامه یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گاز رسانی به 18 روستای سردشت

عملیات گاز رسانی به 18 روستای سردشت