مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-21اقتصادي

تاکید مجدد راه و شهرسازی قم بر استفاده از زمین های 560 هکتاری


رییس اداره طرح های شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: 560 هکتار زمین های پردیسان برای اجرای طرح جهش مسکن مناسب ترین گزینه بوده و تمامی بررسی های امکان سنجی و مکان یابی آن صورت گرفته که ریز مطالعات آن موجود است.

- ایسنا/قم رییس اداره طرح های شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: 560 هکتار زمین های پردیسان برای اجرای طرح جهش مسکن مناسب ترین گزینه بوده و تمامی بررسی های امکان سنجی و مکان یابی آن صورت گرفته که ریز مطالعات آن موجود است.

رحمان باباخانی، امروز در جمع خبرنگاران در توضیح شبهات به وجود آمده در خصوص ویژگی های جغرافیایی زمین های اشاره شده بیان کرد: شهرک پردیسان از ابتدا برای پاسخ نیاز شهر مورد استفاده قرار گرفت که در فاز دوم آن هم 578 هکتار زمین از این منطقه برای ساخت مسکن مهر استفاده شد.

وی افزود: این طرح نیز فاز بعدی ساخت مسکن است و این زمین ها به دلیل ویژگی هایی که نسبت به سایر زمین های قم داشتند انتخاب شده اند، از جمله این ویژگی ها می توان به دسترسی به محورهای اصلی شهر و مناسب بودن از بعد پدافند غیرعامل اشاره کرد.

باباخانی تصریح کرد: ویژگی دیگری که سبب انتخاب این زمین ها شد اتصال زیرساخت آن ها به شبکه آب، گاز و برق است؛ همچنین این زمین ها از بعد ویژگی هایی مانند نبودن کنار گسل و پیدا کردن مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد راه و شهرسازی قم بر استفاده از زمین های 560 هکتاری

تاکید مجدد راه و شهرسازی قم بر استفاده از زمین های 560 هکتاری