مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-21اقتصادي

آمادگی سمنان برای پیش خرید پساب شهری/ آبرسانی سیار به برخی صنایع استان


استاندار سمنان از کم آبی به عنوان مهمترین معضل پیش روی توسعه در این استان نام برد و گفت: برخی واحدهای صنعتی در این استان به صورت سیار آبرسانی می شوند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از کم آبی به عنوان مهمترین معضل پیش روی توسعه در این استان نام برد و گفت: برخی واحدهای صنعتی در این استان به صورت سیار آبرسانی می شوند.

‍ ‍ ‍ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب سمنان اظهار کرد: طرح مطالعاتی تصفیه خانه فاضلاب سمنان در سال 1375 آغاز و عملیات اجرایی این طرح نیز در سال 1380 به انجام رسیده و در حال حاضر این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بر لزوم استفاده بیشتر از پساب شهری تاکید و تصریح کرد: با توجه به عدم موفقیت سرمایه گذار بخش خصوصی در اجرای کامل طرح تصفیه فاضلاب سمنان ، در حال حاضر شهرداری سمنان مدیریت اجرایی این پروژه را برعهده گرفته تا با جذب سرمایه گذار به صورت مشارکتی کار جمع آوری پسآب در حوزه شهر سمنان را مدیریت کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی استان هم اینک نیاز به آب دارند ادامه داد: هم اکنون به برخی از این واحدهای تولیدی و صنعتی با تانکر آبرسانی می شود ، لذا بحث مدیریت فاضلاب در شهرهای استان و استفاده از پسآب تولید شده و مصرف آن در شهرک های صنعتی امری قابل توجه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سمنان برای پیش خرید پساب شهری/ آبرسانی سیار به برخی صنایع استان

آمادگی سمنان برای پیش خرید پساب شهری/ آبرسانی سیار به برخی صنایع استان