گران فروش های بازندهشبکه نمایش خانگی چندسالی است جان گرفته و آمدن کرونا در دوسال اخیر هم به این روند کمک کرده است. میزان سریال های تولیدشده ایرانی در دو، سه سال اخیر رشد چشمگیری داشته اند و فضا به شکلی پیش رفته است که این سریال ها حتی رقیب جدی سینما و تلویزیون هم شده اند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: پلتفرم های تولید و پخش کننده سریال ها از راه های مختلف میزان سرمایه گذاری ها را بیشتر و پای ستاره ها و کارگردان های مشهور را هم به رسانه های خصوصی خود باز کرده اند. هرکدام از این دو پلتفرم معروف درحال حاضر سریال های هفتگی دارند و مخاطبان ثابتی هم برای خودشان دست وپا کرده اند؛ مخاطبانی که به واسطه خالی بودن دست تلویزیون به دامن این پلتفرم ها پناه آورده اند و گاه خوشحال از این جابه جایی هستند و گاه ناامید و دلخور. حالا که هشت ماه از سال 1400 گذشته، شاید زمان مناسبی باشد برای بررسی عملکرد پلتفرم ها و تحلیل آن سریال هایی که در این سال برای اولین بار پخش شده اند؛ سریال هایی که با تبلیغات و هزینه های فراوان آمدند و اکثرشان خروجی ای جز شکست و احتمالا ضرر مالی نداشته اند. اسفند 99 و فروردین 1400 بود که دو پلتفرم فیلیمو و نماوا دوبار متوالی قیمت خرید اشتراک را برای مخاطبان افزایش دادند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |