موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-21بين الملل

جانسون: انگلیس چاره ای جز همکاری با دولت طالبان افغانستان ندارد


نخست وزیر انگلیس گفت که این کشور چاره ای جز همکاری با دولت طالبان افغانستان ندارد تا به حل بحرانی که این کشور را در بر گرفته، کمک کند.

- نخست وزیر انگلیس گفت که این کشور چاره ای جز همکاری با دولت طالبان افغانستان ندارد تا به حل بحرانی که این کشور را در بر گرفته، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری ان.

دی.

تی.

وی، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در میانه بحران انسانی در جریان در افغانستان گفته که کشورش باید با دولت طالبان افغانستان به منظور از میان برداشتن بحران موجود در این کشور همکاری کند.

شبکه خبری طلوع نیز گزارش کرد، نخست وزیر انگلیس در واکنش به سوالات یکی از قانونگذاران این کشور در پارلمان این اظهارات را مطرح کرد.

سارا چمپیون ، یکی از قانونگذاران حزب کارگر انگلیس با اشاره به این مساله که افغانستان شبیه به جهنم روی زمین است، از جانسون پرسیده بود چطور و چه زمانی کمک هایی که دولت لندن به افغانستان قولش را داده، به این کشور ارسال می شود.

جانسون نیز توضیح داد که انگلیس چاره ای جز همکاری با دولت کنونی در افغانستان برای کمک به حل بحران موجود در افغانستان ندارد.

وی افزود: هیچ گزینه دیگری برای دولت لندن باقی نمی ماند جز همکاری با طالبان افغانستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: انگلیس چاره ای جز همکاری با دولت طالبان افغانستان ندارد

جانسون: انگلیس چاره ای جز همکاری با دولت طالبان افغانستان ندارد