مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-21حوادث

یک چهارم جرائم کاشان مربوط به نزاع و درگیری های فردی بوده است


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود یک چهارم جرائم در کاشان مربوط به نزاع و درگیری های فردی بوده است.

- ، سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزاع و درگیری دومین اولویت جرایم در شهرستان کاشان است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود یک چهارم جرایم در کاشان مربوط به نزاع و درگیری های فردی بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 58 درصد از این درگیری ها در ساعات بعدازظهر و حدود 50 درصد نیز در روزهای آخر هفته بوده است، ابراز داشت: بیش از 80 درصد این درگیری ها در داخل شهر کاشان اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک 70 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 گرفته شده است، تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده بیشترین علت درگیری ها در کاشان مربوط به اختلافات خانوادگی، مالی و ملکی بوده است.

وی افزود: نکته قابل توجه که لازم است کارشناسان و مسئولان با دقت بیشتری به آن توجه کنند این است که بیشترین فراوانی مکان وقوع درگیری ها در سطح شهرستان کاشان با حدود 30 درصد در داخل منازل و بین زوجین بوده است که این موضوع علاوه بر وارد کردن آسیب های اجتماعی به خانواده، به فرزندان خانواده ها هم صدمات جبران ناپذیری وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم جرائم کاشان مربوط به نزاع و درگیری های فردی بوده است

یک چهارم جرائم کاشان مربوط به نزاع و درگیری های فردی بوده است